Sunday, January 23, 2011

ok!!!kene jugak wat...

        pasal innovation ni la..x abeh2 la pasal nih jew..antau esok..cane nih..malas punye pasal la nih..carik article then summarise..adoi..da la english bukan men x power lagik..haha..BTW..farid n jiwang baru lek..pok belikan x apew yang aku kirim..tahap kemalasan aku bukan men tinggi lagik smpai untuk turun n confirmkan yang pok de belikan apew yang aku kirim tadik ke x..haha..xpe..kalu die x beli..aku leh ajak jiwang n farid makan...huh!!kene bertindak cepat..even aku de mase 1 hari lagik n aku yakin yang aku leh siapkan sebelom due die pukul 8.00 malam sok..haha..
       nak prepare rm100 untuk beli buku innovation..aku x kesah nak beli..tapi mase x sesuai ar..haha..ujung bulan doel..kalu buku 2 penting gile..xpe..huh!!lecturer lak bagila peluang bayar awal bulan..nih nak jugak wet..sory ya lect..niat dihati bukan nak mengutuk...tapi tension!!!!haha...tapi xpe..mak saye cakap..kalu xde wet..cakap la..ooo....green light nampak!!hahaha...yahoo...sayang mak n ayah..x lupe jugak pade my sibling yang slalu tanye  >>>>abang??ko de wet lagik??kalu xde..cakapla..waaa.cedey nye..sayang kowang sume beb..sampai mati..haha..muaxx...

No comments:

Post a Comment