Sunday, January 23, 2011

hai sume..assalamualaikum..

     adoiiiiiii...actually..aku x tau nak tulis apew..because aku x leh nak delete posting ni..haha..
baru nak blajar le katekan..cane nih..adoi..nak bertanye..malu..x bertanye..maka sesat la jalan..adoi..
eh..aku ni..suke sngat cakap adoi...

     well..aku de tengok satu movie thailand ni tau..OMG..best bngat..tajuk die crazy things called love..memang best..alangkah indahnye kalu yng laki tuh aku..haha..gile ar kalu aku jadik camtuh..mau kene band ngan akak aku yang tersayang..haha..

     sebut pasal akak??aku de sowng akak..sayang sngat kat die..die da kawen..mase die kawen umur aku 21 tahun..skunk umur aku 19 tahun..haha..tipu jep..aku x suke sngat ngan abng ipar aku..aku cakap kat mak aku yang die rampas kak long dari aku..adoi..mase tuh umur aku da 21 tahun kowt..takkan la x leh pikir kan..ape la aku nih..tapi kowng jngan bimbang..coz aku skunk kamcing giler ngan abng ipar aku..haha..

     dapat anak sedara...huh!!hepy giler..comel doel dak2 kecik..haha..i love dieowng..nurirdina n muhammad ilham izdihar..angah alwayz love kowng..windu gile kat dieowng..adoii.....eh??x tau nak tulis pe tadik..tetibe adew jep idea nak tulis apew..but need to stop tite now ler..papai...

No comments:

Post a Comment