Sunday, January 23, 2011

maLam Yang Suram..aHakS

adoi....check lek kat note..bnyak lew assignment yang aku nak kene submit this week..but i still do not start anthing yet...walawei..gile la akuh..kekadang...tension la ngan keje2 ni sume..tapi da name pown nak berjaye kan..so kene la berkorban..tapi kalu a person like me, kene la berkorban lebey coz aku nih x le pande mane yeop..haha..kalu kowang..x tau la kan..we have different IQ level..haha..huh!!bnyak la kan mase aku nak tulis blog..kalu pasal assignment..malas je nak wat..adoi..
aku still single sampai skunk..asal ek??memilih kew??x kowt..cume aku cam x kesah ade awek ke or xde..perlu kew awek eh??tapi 2 la..kadang2 tengok membe2 ade awek n hepy jew..cam jeles lak..haha..tapi bile adew owng nak..aku wat bodo jew..haha..memilih kew..ntah la..aku x rase camtuh..maybe aku x nak adew kowt coz cam nyusahkan lak..adoi..apew lak topik cinte lak ni..patot aku cite la hari ni aku wat apew..
ok..

aku nak stat ngan ari ni aku wat pew..unfortunately aku xde progress apew2 pown ari ni..just makan n tengok tv..adoi..shun shin..what happen to u actually??
aku tau ape sebenarnye yang jadik!!!aku pemalas..tu jew..hahaha..so..i need to change my attitude la der..kalu x..sampi bile pown x berjaye...motif??
BERUBAH!!!.....
take care frenz..papai...

No comments:

Post a Comment